Παρασκευή 12 Νοεμβρίου 2010

ΣΕ ΜΙΑ ΑΛΛΟΤΙΝΗ ΜΗΤΕΡΑ ...

Ποιητική Συλλογή



ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΄΄ΣΕ ΜΙΑ ΑΛΛΟΤΙΝΗ ΜΗΤΕΡΑ ...''

Κατά την ταπεινή μου γνώμη, ένα μεγαλοφυές έργο δεν φανερώνεται στην απόλυτη τελειότητά του … 
Φανερώνεται, κυρίως, στην απόλυτη πιστότητα προς τον εαυτό του … 
Στην απόλυτη εξάρτησή του από το ίδιο του το πάθος …

Αλλά και μια μεγαλοφυΐα δεν μπορεί, ποτέ, να είναι ελεύθερη … Όπως γράφει ο Τόμας Μαν: «Μόνο το αδιάφορο είναι ελεύθερο. Το ξεχωριστό δεν είναι ποτέ ελεύθερο. Φέρει τη δική του σφραγίδα, είναι οροθετημένο και αλυσοδεμένο» …

Αφήνω, λοιπόν, την ταλαντούχα Ποιήτριά μας αλυσοδεμένη και οροθετημένη στο δικό της πάθος …Και την ευχαριστώ, από τα βάθη της καρδιάς μου, που με βοήθησε να βρω, και εγώ μαζί με κείνη, τη δική μου«Αλλοτινή μητέρα … »

Τη δική μου Αλήθεια …

Μαγεύει η Ελένη το νερό
Μαζί και τον αέρα
Κρατάει στα χέρια ουρανό
Πατάει στη Γη και στο κενό
Και σε μυθώδη αποστροφή
Μαγεύει και τη μέρα.

Άγγελος Α. Σπάθης Ή ΣΟΛΕΓΓΑ
Ποιητής

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου